In business gaat het om de lange termijn relatie
Bij Dale Carnegie zijn we van mening dat een effectieve verkoop gebeurt op basis van wederzijds vertrouwen en een goede relatie met je klant. Om een goede relatie te bouwen dien je de wereld van de klant te begrijpen – hun echte behoeften – op basis van het stellen van krachtige vragen en aandachtige luistervaardigheden. In een omgeving waar de verkoper niet altijd op prijs kan winnen, is het belangrijk om gefocust te zijn op de echte wensen en behoeften van de klant om voor iedereen positieve resultaten te garanderen.
De Trainingen
Blog: Denk na voordat je een moeilijk gesprek begint
Het gesprek uitstellen maakt het alleen maar moeilijker om het [...]
Zou je een zak over je hoofd dragen in een meeting?
Het pleidooi voor het aanzetten van onze camera's In onze [...]
Blog: 5 sales tactieken om het gesprek met je klant op gang te brengen
Voor degenen onder ons die hoop hadden dat we klanten [...]
Testimonial: Dell deelt hun ervaring met Dale Carnegie
Waarom koos Tim Karger, sales director bij Dell, om met [...]
Whitepaper: Dit is de enige sales skill die je nodig hebt om te verkopen
Heb je ooit al bijna iets gekocht, en het toen [...]
Testimonial: Topher Olsen van Alliance Residential
We willen investeren in training voor onze salesmensen MAAR we [...]