Training

  • Doelgroep: Bedrijven die een uitmuntende customer experience willen geven
  • Duur: 2 dagen
  • Type: In-company

Introductie

Als er één ding belangrijker is dan ooit, dan is het dat de klant centraal moet staan. Het klinkt eenvoudig, maar succesvolle organisaties erkennen dat klanttevredenheid winstgevendheid en groei genereert. Het leveren van een customer experience met enthousiasme, kennis en een positieve aanpak zijn de sleutel om ervoor te zorgen dat klanten blijven, groeien en uiteindelijk een ambassadeur voor je bedrijf worden.

In deze training leer je de vaardigheden die nodig zijn om goede externe en interne relaties te bouwen, hoe je de verwachtingen van je klant kunt overtreffen, cross- en upselling te doen en een goede service te leveren.

Trainingsdoelen

  • Een klantgerichte benadering van service begrijpen en toepassen
  • Waarde communiceren vanuit het standpunt van de klant
  • Klachten oplossen rekening houdend met praktische en emotionele perspectieven
  • Nieuwe verkoop genereren door waarde te leveren voor de klant
  • Verwachtingen managen en klanten goed leren opvolgen